Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Jag smäller av nu!


Om jag kunde ge upp, vore det en bra dag och göra det på idag. Jag vill bara dra täcket över huvudet och säga, nej, nu får det vara nog! Jag har skrapat ihop ca 4 timmars sömn inatt, mitt blodsocker är helt otämjbart och jag mår rent ut sagt skit. Känner att jag måste skriva av mig. För annars vet jag inte hur jag ska orka. Vissa kanske ser det som ett sablarns klagande från min sida, men då anser jag att det är deras problem. Jag har suttit på toa halva natten, jag har mått så illa. Jag borde ha spytt, inte bara en utan säkert flera gånger. Men jag är spyfobiker, så nää jag spydde inte. När det väl har lugnat sig såpass att jag orkat ta mig från toaletten till soffan, med den enda färgen svart framför ögonen och på darrande ben, huttrandes och svettandes slår jag mig ner i soffan, återfår fler färger framför ögonen, ser jag till min icke existerande förtjusning, eller rättare sagt stora förskräckelse att blodsockret är på väg ner, mycket, fort...
Saft, det ska nog gå ner, trots de extrema kräkkänslorna. Och saften gick ner tillslut. Tyvärr räckte inte detta utan jag var tvungen att tvinga i mig ytterligare två glas och två knäckebröd. Det finns inget värre än att äta när man väntar på att behöva spy. Jag funderade länge på att om jag inte lyckades få i mig så vart jag ju tvungen att åka till sjukhuset och det fick mig att sörpla saften långsamt men ner kom den iaf. När jag äntligen vågar ta mig upp till sängen och somnat dröjer det inte länge innan jag vaknar av att jag mår sjukt illa igen och har en halsbränna som heter duga! Jag som trodde att jag var förskonad från denna sortens problem. Hoppas det är en engångsföreteelse.
Jag är trött, mår illa och blodsockret är som sagt helt omöjligt att styra. Nu ska jag ge mig ner till frisören och försöka glömma bort allt som är jobbigt för en liten stund, sen ska jag hem och dra täcket över huvudet och lotsas att jag inte finns.. om så bara för en stund!
jag söker inte dina sympatier som sagt, jag behöver bara få det ur mig, nu är det nedskrivet och nu plockar jag bort dessa känslor från mitt huvud och min kropp!








Lillbrorsan
03 March, kl. 11:07 | Blogg;

Låter inte som en rolig natt, men jag är säker på att du håller ut och kämpar i nån vecka till, tills världens finaste liten kommer och förgyller ditt liv!

Jenny
03 March, kl. 13:52 | Blogg; http://jennysabina.blogspot.com

Man får klaga. För det kan vara förjävligt. Jag hoppas du mår bättre och att du blev fin i håret efter frisörbesöket :) Kram Jenny

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback