Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Liten börjar bli stooor...


Idag har vi återigen varit på ultraljud för att kolla litens tillväxt. Sist vägde liten 30 gram för lite. Nu hade den lilla skruttisen tjockat på sig lite och vägde 100 gram för mycket. Strax över 2 kg. Enligt tillväxtkurvan 5 % för mycket (upp till 20% är normalt) så det känns alldelels kanon! Liten ligger med huvudet ner som förra gången och verkar trivas med det, sparkar och trycker mot mina revben för jämnan. Jätteskönt... not. Men annars brukar det vara urinblåsan som är sparkobjekt har jag förstått och det är jag glad att jag slipper!

Idag har dessutom min kropp fått lite behövlig motion. Cykling till och från chipsen, sedan promenad med Boss ikväll. Nu är benen lite sega och likaså jag..
Ha en härlig kväll!







Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback