Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Mycket men ingenting gjort!



En härlig måndag börjar gå mot sitt slut. Idag har jag inte gjort så mycket, men desto mer har snurrat i mitt huvud.
I middags var jag på simhallen och tog min måndagssimtur...
I omklädningsrummet fick jag syn på en flicka som jag sett ett par gånger tidigare, hon kommer dit ensam, är kanske 8-9 år. Hon är lite mullig och beter sig väldigt osäkert. jag skulle vilja ge henne en kram. För ett tag sedan då hon var där, var där andra flickor i hennes ålder, med sina mammor, varav en mamma ber sin dotter hälsa på denna flicka när hon går förbi. Det gör ONT i mitt hjärta. Söta lilla vän, jag hoppas att du mår bra och att det jag ser inte är så jobbigt som det ser ut..
På vägen ut småpratade jag med en äldre man i 70 års åldern, tycker om att småprata spontant med folk man inte känner, man blir ganska lycklig av det!

I eftermiddags var vi på föräldraträff, tycker att det är ganska mysigt.
Så ja... en mysig och lugn dag har snart passerat. Imorgon ska jag försöka jobba lite och dessutom är det tandläkardax, suck...
Nu ska jag gå ner till soffan och krama de jag gillar allra bäst!








Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback