Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Blööö


Jag mår dåligt. Och jag tycker inte om att må dåligt! Blöö.
Igår mådde jag förhållandevis bra och blodsockret var min vän. Idag är det tvärtom. Blodsockret har bara jävlats med mig och för ca 1 timme sedan fick jag äntligen äta frukost! Jag har varit uppe sedan 8 men blodsockret har inte precis tillåtit någon mat. ush va jag klagar, men det är faktiskt riktigt jobbigt nu. Dessutom mår jag illa, huvudet spränger, näsan rinner.. och det värker en del i magen och ryggen. Och fötterna sen, de är svullna och gör ont! Dagens räddning är verkligen voltigen, har suttit klistrad framför datorn sen 9 imorse..
Nu önskar jag att jag blir mirakelfrisk på ett par dagar, helst till imorgon, och sedan får föda vårt barn!

jag ser faktiskt missbildad ut, tror tom Shreks fötter är snyggare!






Sanna Nilsson
05 May, kl. 15:47 | Blogg; http://sannaeleonornilsson.blogg.se/

OJ vilka fötter!! där låg mina i lä. vill önska dig en bra förlossning, hoppas den lille kommer snart! =)

Lillebror
05 May, kl. 13:20 | Blogg;

Schysta fötter =)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback