Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Har mått bättre!


Igår insåg jag att en shoppingtur i stan är just nu bland det jobbigaste jag kan göra. Kanske hade allt varit lite lite lättare om det inte vore så varmt och jag hade haft kateter så jag sluppit kissa var 5e minut! Just detta sprinagnde på toa är jobbigt! Var först hos barnmorskan igår och kollade blodtrycket igen. Det ligger fortfarande ok, lite högt men ingen fara, ska dock hålla koll på hur jag mår i helgen. Däremot hade jag ketoner i urinet, vilket jag brukar ha när jag haft högt blodsocker länge, men det hade jag inte haft. Ev kunde det bero på uttorkning, kanske inte så konstigt, när man då springer på toa hela tiden, jag hinner ju aldrig fylla på vätska.

Efter gårdagens obligatoriska eftermiddagslur vaknade jag med halsont och mådde väl inte helt hundra. Vi åkte ut till mamma och grillade och hade en mysig kväll.. Alldeles lagom..
Idag har jag ont ont ont i halsen och mår inte riktigt bra, vilket inte känns kul. Känns som om man kan hitta bättre tider i ens liv å bli sjuk på. Behöver min kraft och min energi för att orka föda. Förhoppningsvis går det över innan bebis vill komma till världen!
Nu - frukost. Sen - vila!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback