Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

På gång..


Jaha, man kan då undra om det är något på gång. Sitter i detta nu och väntar på en läkare som ska kolla hur det hela ligger till. Har haft många riktigt täta sammandragningar i flera timmar nu. Hoppas det har tagit det hela en bit på vägen. Egentligen hoppas jag att det lugnar sig då jag är trött och gärna hade sovit en natt till, men det är nog inte bättre med energin imorgon. Den räcker förhoppningsvis till..
Jag längtar samtidigt så fruktansvärt mycket nu och hoppas verkligen att det inte drar ut allt för mycket på tiden. Hoppas att när jag skriver till er nästa gång är mamma..
Nu ska jag ta och spela lite yatzy med min rastlöse make..





Johanna
05 May, kl. 20:58 | Blogg;

Du är ju helt fantastisk som slänger in ett blogginlägg mitt i allt barnafödande!! En sann supermamma!! ;) Lycka till än en gång!! Kram

Cajsa
05 May, kl. 09:47 | Blogg;

Heja heja heja...lycka till

Niklas
05 May, kl. 01:15 | Blogg;

GRATTIS!!!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback