Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Trött lördag..


Fick klådstillande tabletter igår av läkaren som har hjälpt mig sova lite inatt, men inte är jag piggare för det. Kan kanske bero på att man kan bli trött av dem. Känns som om det kvittar, jag tänker mest vila ändå. Älskling är mest ute och fixar på ladan, han reglar, byter panel och målar, kommer bli så fint när allt är klart och jag tycker att han är så duktig. Innan vi köpte huset hade han verkligen tummen mitt i handen och kunde knappt sätta upp en hylla, nu bygger han väggar och är så oerhört duktig. Snart ska jag dock tvinga in honom då vi bestämt oss för att åka in till Halmstad och äta ikväll...
Hoppas ni har en härlig lördag!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback