Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Afton


Kväll. Tisdag kväll. Klockan är knappt halv nio och min prins sover redan gott i sin säng. Otroligt. Men skönt. Har tvingat i honom lite gröt innan han somnade (han vägrar ju välling) förhoppningsvis blev han mätt i magen och sover en bra stund..
jag tror faktiskt att även jag ska sova snart, men jag känner mig lite hungrig. Blir kanske en kopp te och en koll på blodsockret om det kan vara därför jag är lite hungrig.

Jag blir snart tokig. Jag vill resa. Bara åka tilll värmen. Inte uppleva en massa saker, bara sola, bada och koppla av. Vi har pratat om det ett tag men inget mer händer. Älskling, om du inte får tummen ur snart så bokar jag själv! Jag behöver verkligen det och när vi nu har pratat om det så släpper jag inte den tanken..


Ja tack. Nu.







Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback