Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Dålig sömn


han sover inge bra min älskade son. Inatt vaknade han med 2-3 timmars mellanrum. hann precis somna igår och då vaknade han. Dessutom har han bara bitits när jag försökt amma honom, aj aj aj!
Däremot sover han gott och länge på dagen. Vissa påstår att det är därför han sover kasst sen, men tro mig, jag har provat att låta honom sova smånaps bara under dagen och det blir absolut inte bättre av det. Vi håller tummarna för en bättre natt inatt. För jag är trött och behöver sova.
Och apropå sova, så ska jag göra det nu, bums! Vi hörs imorgon istället!





liselotte
11 November, kl. 22:41 | Blogg;

Hejsan! Tat lugnt maria...vissa barn "lever" ut sin utveckling på nätterna, andra gör det på dagtid.Det är mest heligt att få sova om nätterna....men det går över lika fort igen,utan att man tänker på det. Kram på dej.

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback