Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Efter helgen


På mässor stöter man på mycket konstigt folk. Man får göra konstiga kommentarer och träffar folk som käner mig men som jag inte känner igen (känner mig hemsk när sånt händer)
Man får ofta kommentarer av folk som vet bättre, som kan allty om chips och kryddor och som tom var med och startade företaget. Allt bara plockat ur luften, såklart!
Årets två mest konstiga kommentarer kom från blonfiner såklart (hehe eftersom jag själv är blondin i grunden tillåts jag skämta om dem)

* jag kan tyvärr inte köpa några chips för jag ska göra silikonbröst!
Om man har så tajt budget så kanske man ska vänta lite med att slänga pengarna på något så oerhört onödigt som silikonbröst, kom igen, köp chips istället...

* Är palsternackschipsen slut? Åh, vilken tur, de var så himla äckliga!
så kanske var fallet för denna tös, men det var ju inte direkt så att de hoppade från skålen upp i munnen på henne..

Ha ha
Konstigt folk finns det alltid gott om

Någon konstnär hade tolkat det goda köket-mässan, med ett trevligt resultat. MEN - inga chips - kasst!







Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback