Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Kass uppdatering... igen



Måndag. Veckans lugna dag. På måndagar planerar vi aldrig någonting, vi stannar oftast hemma och bara myser. Oftast är vi trötta efter helgens aktiviteter.

Denna helgen har de verkligen varit fullt upp. Har nästan bott i stallet. I lördags linade jag 4 hästar, Mirô, Kongsboy, Vanzetto och Chico, kul och väldigt givande. men man var lite seg efter det, mycket snurrande blir man trött av! Men alla hästarna har varit kanon, speciellt Vazze som jag fick driva under hela träningspasset, vilket typ aldrig hänt. Kul att se att han blivit så fin på så kort tid! Och Chico blir faktiskt bättre han med. han har fått nya skor vilket gjort galoppen bättre. Kul!

Nu har lillplutten somnat i vagnen, har bytt till sittdelen nu, vilket är så mycket bättre, nu kan vi gå ut på promenad utan att han blir vansinnig efter 5 minuter. Åkpåse + fäll gör det varmt och mysigt. Skulle gärna ställa honom ute då han sover sååå mycket bättre men det blåser ju storm här på landet, han kanske skulle blåsa bort. Nä han får stanna inne.

Nu ska jag äta frukost, är såååå hungrig!





Anonym
11 November, kl. 21:36 | Blogg;

Majalotta, min kära svägerska. Ska vi börja kommentera varandras bloggar, så att vi får några kommentarer i alla fall? :)Vad säger du? Puss, K.

Anonym
11 November, kl. 21:37 | Blogg; http://albjars.blogg.se/

just det, då kanske du ska ha min blogg också...

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback