Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Ullared


Igår åkte vi en sväng till Ullared och Gekås, var där strax innan 18 på kvällen och lyckades på 2 timmar shoppa loss ganska rejält. Blev en hel del julklappar och lite grejer till lilleman. Själv så handlade jag ett pat handskar till mig och ett balsamsprej. Det var nog allt till mig, och ändå hade vi en FULL kundvagn. Det är väl så när man har en skatt, det är bara han som prioriteras..

Jag är såå trött på att vara förkyld. Har dessutom bara varit det i typ 3 dagar, må det gå över snart.
Idag har de börjat riva grannhuset, äntligen! Kul att sånt prioriteras nu när vi ska flytta.

Nu ska jag sluta skriva en massa gojja och istället försöka få i mig lite frukost och vänta på Malin.
Lillasyster yster, kommer du snart? Benji längtar efter dig!


Nu är skräpet snart borta!!!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback