Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Sorry..

.. för dålig uppdatering
Hade fullt upp igår och dagen idag har bara sprungit iväg. Eller rättare sagt haltandes för min del. Inatt hände det något med min rygg, det liksom smällde till när jag lade ner lilleman i sin säng, men det gjorde inte ont så jag la mig och somnade om. Tre timmar senare när jag skulle ta upp Benji för matning kom jag inte upp, Det gjorde sååå ont och benen bar mig helt enkelt inte. Obehagligt. Älskling fick bära upp lilleman till mig men jag kunde inte sitta upp och amma så det blev tillbaka till sängen. Efter en stunds pina (innan panodilen gjorde sitt) kunde jag somna om.

det var inte mycket bättre imorse, men under dagen har det lättat, tack och lov. Åkte hem till pappa och hängde i hans ryggbänk, vilket hjälpte till rejält för just nu gör det bara lite ont.
I förmiddags var jag hos diabetesläkaren (Älskling fick följa med eftersom jag varken kunde bära lilleman eller köra bil) Alla prover såg bra ut, förutom sköldkörtelprovet som inte var helt ok, ska ta nytt prov om några månader, hoppas att det inte är någon konstigt. Och det bästa av allt. Jag hade gått ner mer i vikt. Nu väger jag samma som när jag skrevs in på mödravården när jag blivit gravid. Jaaa! Fast vill ner några kilo till ,men det kommer nog tror jag.

Nu är klockan mycket, igen.. och jag ska passa på att sova.
Sov gott kära du.







Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback