Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

090928


God morgon sköna måndag!
har haft en bra natt, lilleman sov i ca 5 1/2 timme innan han vaknade första gången, tyvärr sov jag inte lika länge, jag var av någon dum anledning tvungen att vara vaken långt efter att han somnat.. Dessutom sov jag med plastpåse på huvudet (inpackning av håret) så varenda gång jag vände mig prasslade det runt öronen.
Men trots det känner jag mig ganska utvilad. Nu har lilleman dock somnat igen och jag måste väcka honom. Klockan 10 (jättesnart) ska jag vara i stallet och hjälpa en tjej som ska börjar rida Vanzetto.

ha en underbar måndag i regnrusket!

Lilleman har sett ett spöke... eller så var det bara mamma??!!







Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback