Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Från mage till rygg


Dags för nästa milstolpe i livet! Idag rullade, för första gången, lilleman från mage till rygg, och sedan vidare nästan till mage igen, fast då tog det stopp av ett bordsben. Han blev först lite paff och lite rädd tror jag eftersom han helt plötsligt inte längre låg på fällen och att det gick lite fort och okontrollerat. Men jag berömde honom massvis och då sprack hela han upp i ett leende. Duktig pojke! Sedan låg han länge länge på mage på fällen (utan att rulla runt) och kollade in sin leksak. han är ju inte sådär jätteglad för att ligga på magen, men vi kämpar på.. Vi har även kämpat med flaskan idag och så även igårkväll. Det går inte jättebra, men jag ska inte ge upp, minst en gång om dagen ska vi försöka.
Nu somnade han gott igen, så nu ska även jag lägga mig en stund på soffan. hade egentligen tänkt åka till min farmor men hon svarade inte när jag ringde..
  
Min sötaste lilla älskling!







Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback