Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Min fantastiska lilla familj!


Jag måste bara få sagt att jag har en helt underbar familj, inte bara den i mitt hus utan hela familjen, alla familjerna med min mamma och min pappa och mina syskon. Tack för att ni finns!

Idag är jag trött, egentligen borde jag inte sitta här, men samtidigt är det en skön avkoppling. Vi har sovit lite sämre inatt och dessutom har jag haft lågt blodsocker och sedan kunde jag inte somna om.. Idag har jag dessutom massor av to dos, ska handla, packa, göra mat till imorgon, tänkte dessutom baka pizzabullar... dessutom ska alla saker till hästen packas och jag ska hinna rida, det är bara att hoppas på att lilleman är nöjd med att ligga på golvet eller sitta i babysittern idag, för jag har inte tid att underhålla honom hela dagen. Stackaren.

Pappa, jag ska äta upp din näsa!







Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback