Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Öppna förskolan


Hr idag besökt öppna förskolan för första gången. Spännande! Lilleman tyckte att det hela var väldigt spännande och blev så trött av alla nya intryck. Jag hade egentligen tänkt åka och hälsa på jobbet men insåg att det inte var någon bättre idé, så vi åkte hem, lilleman somnade så fort vi kom ut i bilen och protesterade inte ens då jag la över honom i vagnen. Så nu sussar han sött, jag tillbringar lite tid här men borde egentligen gå ut i den underbara höstsolen.. Tyvärr har det spridits en massa gödsel så det stinker mest utomhus... suck.

Jag måste för övrig börja packa snart med, vi åker ju i övermorgon och jag orkar inte behöva göra allt i sista sekund.
Nu har lilleman sovit en timme så jag antar att han vaknar snart. Lika bra att gå ner...

Älskar dessa sovvilder på plutten, han är ju bara för söt. Här sovandes hos bästa pappan för ett tag sedan...







Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback