Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Förbenade hantverkarfasoner!

Vad är det egentligen med hantverkare? Jag kommer kanske ikväll, eller imorgon, men allra senast på onsdag. Och när onsdagen är över har fortfarande ingen hantverkare kommit, eller hört av sig. Jag fattar det inte??? Hur svårt ska det vara? Och hur får man egentligen stopp på dessa fasoner? ja, självklart genom att sluta anlita dem, men de behövs ju, jag kopplar ju inte direkt ihop el eller vatten själv.. Grr.. jag är rasande.

Vi borde ha kunnat flyttat in för länge sedan, hela huset står bara stilla och väntar på folk som ska komma och göra ett litet jobb som lovat att det skulle blivit gjort för längesedan.

Om man kanske skulle bli elektriker/rörmokare/plattsättare? Och visa att det går att ha en planering...



Finns det bra hantverkare? Eller är verkligen ALLA likadana?






liselotte
04 April, kl. 18:10 | Blogg;

Så e dom flesta hantverkare....tyvärr,får dom annat ev bättre jobb tar dom det emellan,sånt kan ta tid! Vet det själv bla på sågen och här hemma,som du säger:elektriker,rörm. snickare.....det tråkigt. Kram

Jenny
04 April, kl. 19:46 | Blogg; http://jennysabina.blogspot.com

Behöver du en bra elektriker så är det bara att ringa min bror ;)

Malin
05 May, kl. 09:17 | Blogg; http://cananyonetell.blogg.se/

Min lillebrorsa och hans chef är tydligen riktigt duktiga och ärliga (?) haha, tror nog de finns vissa som faktiskt sköter sig!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback