Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Påskafton

Vi har en härlig men allt annat än lugn påsk här. Idag har vi kört en del möbler till huset och snart kommer älskling hem och då ska jag försöka slänga ihop några pajer inför morgondagen.. Ikväll ska vi på middag hos Lina och Anders, ska bli riktigt trevligt. Helgen fortsätter sedan med fullspäckat schema..


det är så kul att dra ut lådan, ställa sig upp ocfh slänga ut allt mammas smink på toagolvet...

å nej, jag gör ALDRIG något som jag inte får!

smink är gott!






Linda
04 April, kl. 10:03 | Blogg; http://familyspace.blogg.se/

Hej!

En kompis till mig berättade att en tjej bloggat och länkat till min blogg så nu kikade jag in haha.

Vad lustigt att vi tänkt så lika.hehe

Fortsatt lycka till med renoveringen! Har även kommenterat inlägget det gällde i mars. ;.)

MVH

Linda

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback