Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Vilken omgång!

Fy va segt det är med denna magsjuka.. Pluttis är bättre men det märks att det tagit på hans krafter. Stackars älskling verkar även han vara på rätt väg. Dessutom får alla vi träffat stå ut med att även de blir sjuka. Förlåt!
Nu vill jag bara att alla ska bli friska, att vädret ska bli bra, att rörmokaren ska göra klart i huset, att vi ska få flytta in! Dessutom är jag farligt sugen på grillat och ett glas rosé, får bli det i helgen.

Nu måste jag upp och väcka min man, för jag måste åka upp till stallet och släppa in hästarna. Min stackars polle är för övrigt halt, inte alls kul. Hoppas så att det bara är någon sträckning. Heja Chico!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback