Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

2a advent

Dåli uppdatering här i helgen, har ägnat min tid åt sång, hästar, kalas, fest och självklart min helt underbara son och min älskade man. En härlig helg helt enkelt. Nu är jag trött, vi ska in till Halmstad hela förmiddagen imorgon, både besök hos diabetessköterskan och ultraljud ska avklaras. På eftermiddagen har jag en del plugg som ska avklaras, ska hålla ett tal för min svensklärare..
Igår hade vi äran att ha mormor på besök på kvällen och tur var väl det eftersom Andreas somnade 5 minuter in i filmen vi hade hyrt, nu slapp jag se den ensam..


Saga och välling med mormor innan läggdags igår

Nu blir det bums i sängen här, försökte plugga lite men hjärnan hinner inte med. Natt natt





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback