Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Fredag hela veckan, fredag hela veckan lång!

Tjoho fredagen!
Du är varmt välkommen i vårt liv, precis som alla andra dagar. Men just idag är det en riktig fredag, för ikväll ska vi på After Work. Ja, inte för att vi har jobbat så mycket just idag, men jag har iaf pluggat och varit och skrivit slutprov i Svenska C. För övrigt så fick jag MVG på slutprovet i folkhälsokunskap, det som jag tyckte var helt idiotiskt och som jag trodde att jag inte förstod, tänk så fel man har! Dock hade jag bara G på en uppgift så om jag ville ha MVG i slutbetyget fick jag göra om den uppgiften, så det sysslar jag med nu, för det är väl klart att jag vill ha MVG:

Näää, dags att återgå!





Bror
12 December, kl. 21:17 | Blogg;

Grymt gjort syrran!!! Bra jobbat

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback