Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Narnia och sång

Imorse vaknade jag återigen till ett snöigt landskap. Jag får alltid en känsla av Narnia när hela världen är täckt med ett tjock snötäcke. Så vackert! Tyvärr töade det mesta från genar och träd bort under dagen men på marken är det fortfarande vitt vitt vitt!

Har gjort klart min Engelska C idag, hade två muntliga uppgifter som jag fick MVG och VG på, gött! Hade inte förberett mig så väl som jag borde men är ändå nöjd med resultatet, sen åkte jag och skrev slutprovet som även det kändes bra, hur det gick får jag väl veta i dagarna..
Jag och benji har öven hunnit med att hälsa på syster/moster i hennes lilla lya i Halmstad, sedan for jag till Skummeslöv för att sjunga på en julfest. Trevlig dag helt enkelt. Nu ska jag sova, kanske ska vara snäll och ge älsklingen sovmorgon imorgon?

Har vi en blivande pianist i faniljen mån tro?





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback