Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Putande mage!

Oj, vilken mage jag har!! Tyckte den nyss var liten, söt och ganska smidig. Den är fortfarande ganska söt men också stor och inte lika smidig! Har varit hos barnmorskan idag och magen växer som den ska och ligger precis ovanför "normal" på kurvan. Med Benji låg jag en bra bit ovanför normal men fortfarande inte oroväckande stor. Magen hänger dock så mycket längre ner denna gång, ska ta en bild framifrån såsmåningom och jämföra.. Alla andra värden var bara bra och hjärtljuden lät lika vackert som alla gånger. Underbart!

Har precis pratat en lång stund med en underbar vän som tyvärr bor alldeles för långt ifrån mig, jag menar vad har Trelleborg att erbjuda som kan tänkas vara bättre än Laholm?? Hon väntar sitt första barn en månad efter mig och det är så mysigt att ha någon att diskutera och prata mage med! Vi skulle varit på SPA på Lögnäs imorgon men hon är totalt insnöad och kunde inte ens ta sig till jobbet igår, här varken blåser eller snöar det, konstigt att det kan skilja så lite på bara 15 mil?

Jag och min putande mage!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback