Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

2/2 2010

Känner mig ganska utvilad efter en ganska bra natt. Lilleman somnade någon gång mellan 7 och halv 8, sov sedan till halv 12 utan ett enda uppvak!!! fick välling, sov till halv 3, fick välling igen åt dock inte så mycket och sov sedan till 5. Då var det morgon och inte lönt att ens försöka få honom att somna om. En riktigt bra natt måste jag säga. Dessutom har älskling semester nu så han tog honom både vid halv 12 och vid 5, så jag fick sova till halv 8. Tack älskling, du är bäst!

Nu sover liten förmiddagsnap och jag ska försöka snygga till både mig och mitt hem, får se hur det går, ska till öppna förskolan och sen är det jobb i eftermiddag.






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback