Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Det smälter!

Det droppar konstant från taken och jag hoppas så att våren är på ingång. Eller vad som helst, nu vill jag ha bort det här och nu verkar det försvinna..
Hade en trevlig trip till Trelleborg, det blev middag och lite vin, lite sömn och så hem igen ungefär, men vi hann umgås en hel del och det var precis det jag önskade
PÅ vägen hem körde jag och Benji inom Nova i Lund som jag hört så mycket bra om, men jag tyckte i princip det var som alla andra köpcenter, dock lättnavigerat eftersom det går runt, det gillas! Och så fick vi med oss lite nytt te hem, det gillas det med!

Inatt har Benji sovit så bra, han somnade sent igår, strax innan 8, fick välling strax innan 10 och sov sedan till 6. Underbart! Jag känner hur energin så sakteligen är på väg, hoppas bara att man kan "lagra" lite till kommande svåra nätter.. Nu sover han en stund i vagnen och jag ska titta på film.


benjamin och Kims lille kusin fann varandra direkt..






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback