Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

En helt ovanligt vanlig onsdag

Har haft en ganska bra dag på jobbet, fick mig en pulkatur i eftermiddags och fick njuta av solljuset! Helt underbart, tänk va mycket energi lite solljus kan ge. Känner mig piggare än på mycket länge och det trots jobbiga nätter och mycket jobb. Dock får jag sova ganska mycket nu eftersom älskling tar mycket på nätterna nu när han är hemma..
Vi njöt av varm choklad och pizzabullar i snön och för en gångs skull tyckte jag att det var riktigt mysigt med snö. Imorgon är sista arbetspasset på denna vecka vilket känns skönt, jag vill umgås med min underbara son mer än jag hunnit med denna vecka. Skrutten har verkligen ett superhumör nu och busar som aldrig förr, det är verkligen full fart hela tiden, det gäller att njuta nu, för snart tar han sig fram av egen maskin och jag tror att han kommer hålla sin mamma sysselsatt!

Ikväll har jag dessutom varit en snabb sväng i stallet, red och longerade vanzetto som gick så fint för mig, känndes riktigt kul.
Nu blir det sova för hela slanten.. Sov så gott kära du och dröm söta drömmar!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback