Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Ensam bland vänner


Eller kanske den fula ankungen? Lite udda är den allt iaf, den stackars lilla tulpanen som inte riktigt passar in..

Idag sov Benjamin till 06.00!! Dock med två uppvak under natten.. It is getting better!!!
Det är svårt att minnas hur fruktansvärt jobbigt det var bara för två månader sedan när han vaknade en gång i timmen och bara skrek.. Min stackars älskade prins. Äntligen har du fått lite mer ro.

Ringde och kollade mitt saldo imorse och möts av orden: Ditt saldo är 19 423 !!!! What??!!
Inte helt fel, tyvärr är det typ 10 000 som ska bort eftersom det verkar som om Laholms kommun betalat ut mer än min lön till mig. Hur svårt kan det egentligen vara?? På min lönespec ser det ut som om jag fått 4 olika löner... weird..
Plus att försäkringskassan ska ha tillbaka pengar för dagar som jag jobbat.. suck! Och desstutom hittar jag inte fakturan från CSN. Vet i sjuttsiken vart den har tagit vägen, måste leta leta leta så att jag kan betala den NU och inte glömmer den..

Nu ska jag fortsätta packa/leta efter csnfakturan..

Hoppas du får en underbar helg!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback