Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Nu börjar vi!!

I middags skrevs papprena på banken och sedan var huset vårt! Vi lät det inte vänta utan åkte upp och började slita ut golv, väggar och annat direkt!

Hela familjen byggare bob
 
jag river upp golv, fick låna benjis hörselskydd, nice!

Benji vill så gärna hjälpa pappa!

Älsklingen ger sig på väggen som ska ner!

Jag trivs redan här säger bus-Benji!

Det är mycket som ska fixas och göras, kök, toalett, golv, lister, väggar... ja listan kan göras lång, men jag tror det kommer bli kanon när det väl är klart.
Nu ska jag nog faktiskt försöka gå å lägga mig, jobb imorgon. Ska dessutom försöka hinna till öppna förskolan en stund på förmiddagen.
Sov så gott!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback