Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Trööött!

jag fryser och är trött! Ville bara skriva ett litet meddelande till dig och säga hej. Har varit dålig på det. Dagarna har flutit så fort förbi. Hoppas du mår bra och är VARM. Jag har försökt få upp värmen med te men det gick sådär. Nu börstar jag tänderna och går å lägger mig istället. Jobb imorgon, hela dagen..

Åh.. min älskade plutt. Mamma älskar dig villkorslöst... och gränslöst!
Har varit och tagit bilder i huset nästan varje dag. Det händer massor. Ska visa dig när jag hinner!
Godnatt






syster
02 February, kl. 21:43 | Blogg;

Hoppas dina tänder blir fint börstade =)

Pappa
02 February, kl. 06:13 | Blogg;

Nästa gång du är så frusen,så kör du inom snödroppevägen,där brinner de i kaminen varje kväll,en mugg te kan du med få.. Hälsa grabbarna.Kram

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback