Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Blööö

Idag är det bara en sån där riktig blööö-dag! Jag har förstört en tröja som jag knappt använt och det gör mig sååå sur, för kläder, det har jag inte direkt gott om för tillfället. Suck. Dessutom är det extra blö med huset. Eller med kaklet rättare sagt, vi får liksom inte riktigt till det och jag vet inte hur eller på vilket sätt. Känns som om vi är tillbaka på ruta 1 och jag blir så stressad eftersom vi får huset om mindre än en vecka. VILL INTE att flytt ska bli försenat pga att vi krånglat med kaklet. Blö blö å åter blö. Och blö för tröjan med. Måste hitta en sponsor. En sån som kan sponsra mig med fina kläder. Vart gör man det?

Lilleman sover iaf, alltid något bra. Inatt drack han extrema mängder välling varje gång han vaknade. Stackarn, kan han verkligen vara såå hungrig? han blir ju nöjd av det så jag orkar inte bråka. Välling eller skrik i minst två timmar??? Välling vinner. Alla gånger.

Imorgon har jag en hel del kul på schemat, skönt att ha det när man är allmänt blöig. På förmiddagen ska jag in till halmstad en stund, kanske köpa en liten tröja för pengar jag inte har (hallå, vart är su min sponsor???) och sedan blir det en fika med Christine. Mysigt värre. Sedan jobb och efter det voltige. Härligt. NU, en nattmacka, eller iaf ett äpple, blodsockret kräver det. Sedan - godnatt!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback