Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

En dag hos morbror

Idag har vi tillbringat stora delar av dagen hos min bror, alltså Benjamins morbror. Vi körde Malin in till halkan i förmiddags och var där under tiden. Många timmar blev det och det var sååå mysigt. Benji har busat och busat. Stackaren är lite gnällig, verkar ha ganska ont av sin tand. det är väldigt svårt att få i honom mat och endast risgröt verkar fungera.. Men vi kämpar vidare. Inatt fick jag i honom över 200 ml välling, succé!! Natten har varit sådär. han sov först ganska bra, vaknade vid halv 1 och var lite svårsövd men efter ett par försök sov han i en timme och sedan åts det med glädje. Efter det kraschade magen ett par gånger och sedan var det lekdags. Suck! Men efter en timme somnade han om och sov i 3 1/2 timme. Vi hoppas på en minst lika bra natt inatt. Imorgon är det besök på BVC och Öppna förskolan som äntligen öppnat efter juluppehåll!



Bus med morbror

Mera bus...

Man blir sååå trött av allt bus.

Fick väcka mitt lilla pyre ur denna söta sömn för att vi skulle hämta Malin. Hon körde halka i en hel evighet, det blev brottom hem och sedan lite voltigeträning idag med. han gick kanon. Kanon-Chico - my love!
Nu ska jag mysa i soffan en stund.






Anonym
01 January, kl. 21:54 | Blogg;

haha.. kunde du inte talat om att jag kom med på bilderna du tog på Benjamin, så hade jag kunnat smila upp mig =)

Maria
01 January, kl. 08:52 | Blogg;

Du är fin ändå, även om du inte smilar upp dig!!!

liselotte
01 January, kl. 23:20 | Blogg;

Anna,man e som man e,behövs inget extra,man behöver inte alltid smila upp sej för att vara fin! Beatiful for ever! LIselotte

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback