Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Mammas lille plutt!

Som vi längtar efter sömn.. Fortfarande. Jag har räknat ner nätter till denna helg, varje natt då jag vaggat, vyssjat, sjungit och hållt om har jag räknat ner. Snart är helgen här. Idag är helgen här. Inatt kommer mamma hit och vi åker till Andreas föräldrar och försöker sova ut. jag hoppas så att detta hjälper oss.

Pyret har för övrigt fått sin första tand, den har knappt kommit upp ur tandköttet, men den är där och den är syyyylvass! Undrar om detta spökar till det med hans sömn? Fast han har ju sovit dåligt i flera månader så troligtvis är det inte det. Suck.


Vem har förresten bestämt att det ska vara sååå kallt? Vi fryser och fryser och önskar så att vi hade en kamin som jag kunde elda i. Pyret har massa kläder på sig så han håller sig varm, men det är KALLT på golvet så jag vill inte ha honom där för mycket, så det blir en hel del bärande. Nu sover han sin förmiddagslur i vagnen och jag vet inte om jag ska sova eller vad? Eller kanske bara lägga sig i soffan under en varm, go filt. Blir nog nåt i den stilen.






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback