Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Sova sova sova

Sova är vad jag skulle behöva just nu. Inte bara en stund, utan riktigt länge. Liten sover så kasst, så kasst att det går inte längre. Jag har nattångest och mår riktigt dåligt när det börjar bli mörkt och jag vet att natten närmar sig. Inatt vaknade han ungefär var 15:e minut. Visst, jag vet, det händer många barn, men när man inte har någon som helst sömn i bagaget så är det extremt jobbigt. jag var så trött inatt att tårarna bara rann och det kändes som om jag behövde kräkas. 
jag längtar så tills den dagen då jag kan se tillbaka på denna tid, läsa detta och bara le. Just nu vill jag bara gråta. 






sanna
01 January, kl. 20:25 | Blogg; http://sannaeleonornilsson.blogg.se/

usch det låter jättejobbigt! jag skulle aldrig klara att Leo skulle bli sån igen, för han har också varit sån. alla sa att det blir bättre när han börjar gå, och det blir det också! då gör dem av med mer energi och behöver mer sömn. Sen när du har slutat amma får du väl lämna bort honom nån natt så du får sova ut ordentligt. hoppas det löser sig!/ en som förstår =)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback