Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Landet lagom

Men herre j-vlar vad det är svettigt! Vad hände med landet lagom liksom. Lagom varmt. nej då, nu är det antingen isande vintrar eller stekheta somrar. Vi kanske ska börja anpassa oss och leva därefter. För i denna värmen kan man inte vara lagom. Nu gäller allt eller inget.

Har haft sista träningen innan SM idag, imorgon åker laget och två av hästarna och på fredag åker jag, mamma, malin, benji, vazze och torre ner. Spännande värre!

Jag ska nu försöka få i mig lite kvällsmat, bärre sent än aldrig brukar det heta. Konstigt jag som brukar vara så glad i mat när det är varmt är nu plötsligt helt omöjlig med maten. Suck. Idag har jag dessutom krängt en massa socker för att hålla uppe blodsockret. skumt¨..

 
Jag och benji rastar i gräset på väg till Krumke, gott att SM går i Malmö så man slipper fara så långt...






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback