Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Äntligen ledig!

Nu har jag jobbat färdigt för denna veckan. Riktigt, riktigt skönt kan jag lova. Det har dock varit trevligt att jobba om man bara bortser min hemska huvudvärk!!! Igår var vi och såg Alice i underlandet på 3D-bio! Grymt häftigt.. Sedan åt vi på McDonalds, inte lika häftigt. Jag kan bar inte förstå hur man kan tycka det är gott??? Det är ju vedervärdigt.
Nu är jag i vilket fall hemkommen till ett tomt hus, mannen och Benji är ute hos Fredrik och kollar fotboll och om ett pas timmar kommer Annie och hämtar mig, så blir det middag och SCHLAGER!
Ska passa på att ta en halvtimmes powernap på soffan nu, så kanske huvudet mår liiite bättre sen.

Med de fina 3Dbrillorna på!






Nils
03 March, kl. 16:33 | Blogg;

Åhhh, vad mysigt med middag och schlager, osså jag vill va med! Men kanske snart...nästan jättesnart=). Sitter just nu och pluggar inför tredje sista tentan innan slutet, puhfjuh! Ikväll blir det schlager för mig själv, men jag hade nästan gjort vad som helst för att få se Annie stå i soffan och sjunga "Sånt är livet" i ljusstaken..haha vilka minnen.

Vad fint huset börjar bli förresten, ska bli kul att se sen=).

Ha så mys och kul ikväll

puss

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback