Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Snart födelsedag

Om en vecka fyller jag år!! Som jag önskat att huset hade varit färdigt så man kunde ha ett litet kalas för nära och kära, släkt och vänner... Känner inte alls för något firande i detta lilla hus. Skynda, skynda snälla B och J, gör vårt hus klart NU!

När man fyller år får man önska sig saker, jag önksar mig alltid massa grejer, men kommer aldrig på något förrän efter min födelsedag och om någon (läs pappa och lillebror och mamma typ) skulle fråga vad jag önskar mig så kommer jag inte på något. Därför tänker jag, i sann barnanda, skriva ner min önkselista här..

  • Skulle så gärna vilja ha detta halsband, men det är svindyrt! har nu hittat en minst lika fin kopia, ett med vita pärlor och texten benjamin på hade suttit fint runt min hals..
  • Inne på blomsterlandet har jag hittat två fantastiskt fina vita ljuslyktor att ställa på trappen
  • ständigt återkommande - presentkort på Make up store, det är bland det bästa jag vet är att bli sminkad och att få köpa smink i mängder!
  • Något fint blomsterarrangeremang i en fin kruka att ställa på trappen i vårt nya hus...
  • Ständigt återkommande 2 - bodylotion och liknanande grejer, allt sådant är LYX för mig.
  • Min lockttång är sönder - behöver en ny!
  • Har planer på att fixa en riktigt trevlig vinkällare och då behlve.. ja just det, vin!
  • Sjalar kan man aldrig få för många av - jag gillar denna
  • Ett gigantiskt påskägg! Med riktigt godis, inte en massa fjantiga ägg!
  • Och om man nu skulle tycka det vore en bra idé med presentkort (jag älskar att få presentkort) så är det aldrig fel att få på HM, Anette och Maries hudvård, Hotel Skansen, eller annan trevlig affär eller ställe där man kan få någon skön behandling eller köpa något trevligt..
  • Dessutom, ska jag erkänna, älskar jag alla typer av presentförpackningar, sådana som ofta finns överallt till jul, det är nog egentligen inte så noga vad som är i, bara det är fint förpackat!

Ja, listan kan göras i princip hur lång som helt och egentligen är jag inte så knusslig. Jag älskar presenter, i princip av alla dess slag!!!

egentligen är förpackningen halva nöjet! Förra året fick jag världens snyggaste påskägg av bästaste Annie, jag gläder mig fortfarande åt detta, får bli till att ta fam det snart och fylla det med något gott. Apropå påskägg och gott så fick vi i laget ett varsitt påskägg av Dessan idag, tack Carola och Dessan för detta! Gulligt värre...

Nu ska jag blanda välling och trycka i lilleman, som förövrigt blivit förkyld igen och fått en hemsk hosta, stackars mammas älskade plutt, hoppas vi får sova lite inatt iaf.


Jag gillar fina förpackningar, som den här typ...






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback