Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

torsdag!

God förmiddag torsdag.
Nu är det illa med sömnen igen och jag är TRÖTT! Antar/hoppas att det är tänder på gång då magen kraschade natten till igår och han dreglar värre än en hungrig sankt bernards hund. Snälla lilla tand kom upp nu, så att vi kan få sova bättre igen.
I eftermiddag är det jobb som gäller, kortaste passet ever typ, börjar halv 1 och slutar halv 4. Och ikväll är det KÖR! Wihooo!

Just nu är jag trött, så oerhört trött som man bara kan bli, trött på att stå stilla. Jag brukar inte prata om min vikt men nu måste jag få skriva av mig. jag går inte ner ett GRAM!! Jag äter nyttigt, fuskar någon lördag eller fredag med lite godis, äter knappt kolhydrater i övrigt, har ett stabilt blodsocker utan en massa känningar då jag måste äta, jag rör mig, rider 2-3 gånger i veckan, promenerar i ruggigt rask takt så att jag bli genomsvett, så vad är problemet? Jag hade "fel" på mitt sköldkörtelprov både i höstas och i februari, visar på underaktivitet, men i brevet jag fick av diabetesläkaren skriver han att provet fortfarande inte var bra men att funktionen som sådan ändå är normal. Normal???? Det tror jag inte ett skit på. Då hade jag gått ner i vikt. Suck. Måste ringa och prata med honom eller någon annan ordentligt, för nu pallar jag inte mer. Grrrr!

Nu ska jag sova en stund. Tjing...




innan pyret flyttade in i min mage, eller hade han kanske redan flyttat in här.. Ja, det var några kilo sedan, och såhär vill jag vara igen, mest för att jag har såååå många snygga kläder som jag vill använda igen!






Malin
03 March, kl. 12:40 | Blogg;

Ring vår favorit Anna Skipper =) Hon har nog svaret!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback