Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

fredag

Lite av bloggtorka har infunnit sig, känns som om jag inte har något vettigt eller för den delen heller ovettigt att skriva om. Det känns som om jag just nu lever långt ifrån vardagen. När blir det vardag igen?

Det är så mycket som har hänt den senaste tiden med flytt och annat. Livet har förändrats ganska stort. Jag tror och hoppas att det kommer bli superbra men just nu längtar jag bara efter någon form av vardag. Allt är bara kaos nu och jag har ingen som helst koll på någonting, missar läkartider och annat viktigt. Jag skyller på flyttkaos men det känns som om det är oordning på mycket. Trots allt detta så känner jag mig positiv och är nöjd med min tillvaro.

Lillfisen som bara är finast i hela världen, så skönt att värmen äntligen har kommit så att vi kan vara ute utan en massa kläder. Det händer så mycket i hans utveckling nu, han tar efter det man gör och lär sig nytt hela tiden. Jag hoppas att han snart tar sina första steg och kanske kanske börjar sova bättre. Önska kan man väl, eller





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback