Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Dålig motivation

Ush, vilken fruktansvärt dålig start på dagen! Min pump har totalt lagt av och jag har jagat efter någon på medicinkliniken hela morgonen/förmiddagen. Det sista budet jag fick var att någon skulle ringa innan 10, men jag har fortfarande inte fått något telefonsamtal :(
Fick iaf tag på en oerhört trevlig och hjälpsam tjej på pumpföretaget. Hon kunde fixa så att de skickade en pump som kommer fram redan ikväll. Annars skulle jag visserligen bara behövt vänta tills imorgon. men nätterna är ju den tidpunkten jag behöver pumpen som mest och eftersom jag är gravid fixade hon så att den skulle komma fram redan ikväll. Fantastiskt!

Till råga på allt var insulinpennan jag hade hemma utgången ur datum för tre månader sedan, men eftersom jag behövde insulin innan apoteket öppnat så fick det gå ändå, och det verkar ha fungerat.

Var och lämnade Benjamin på dagis för en stund sedan och han blev så ledsen så när jag skulle gå, hatar att behöva göra detta! Allt funkar så mycket bättre när andreas lämnar, nu var där dessutom bara vikarier idag och då blev det klart extra känsligt. Tårarna sprutade som sjutton på mig hela vägen hem, jag vet ju att det går över men det är sååå hemskt att se honom så förtvivlad!!

Dessutom, som om detta inte räcker, har vår värmepump slutat fungera. Vi har en tekniker här som håller på å fixar men larmet går där nere en gång i kvarten och han är ute och jobbar, ganska svårt att koncentrera sig i detta pipljud och inte heller lätt att koncentrera sig när man behöver springa ner i källaren stup i kvarten.

Ge mig lugn och ro och lite motivation att få igång pluggeriet NU!!

Fick förresten en blomma när vi var och sjöng med Voizone för drygt 2 veckor sedan, idag gav den upp! envis blomma, sånna gillar vi. Ska till Eurostop i eftermiddag och då besöka blomsterlandet för lite inhandling av julblommor och pyssel... me like!





tilda
11 November, kl. 17:07 | Blogg; http://hantverksgatan.blogg.se/

självklart får du det, bara roligt!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback