Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Graviditet 1 och 2

Ingen graviditet är den andra lik säger vissa, jag är den första att hålla med. Herre gud, det enda som är likt är formen på magen...

Det känns som om magarna är ganska lika va?? Kan ni gissa vilken av bilderna som tagits idag?

Som sagt det är den enda som är likt, i övrigt är det bara skillnader

  • Förra gången hade jag gått up mer än dubbelt så mycket som jag har idag på samma inskrivningsvikt.
  • Benjamin var en lugn och stilla bebis som gav mig små små puffar ibland, bebisen i magen är ett riktigt vilddjur i jämförelse
  • Jag har fått bristningar, blöö... det slapp jag förra gången
  • Magen är tyngre och jobbigare att släpa på denna gång
  • Jag har mått sämre och mer illa denna gång än förra
  • Blodsockret var jobbigt under graviditeten med Benjamin, nu är det ännu värre!
Förresten så är den första bilden från när jag väntade Benjamin och den andra från idag...
Jag håller tummarna för att förlossningen ska bli totalt annorlunda och vara överstökad på sisådär 2-3 timmar!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback