Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Avatar

Igår kollade vi Avatar, jag har dock sett delar av den innan, i en skumpig lastbil på väg till Österrike, till en början utan både ljud och text så jag kännde att det nog inte var helt fel att se den igen, och Andreas hade ju inte sett den. Grymt häftig film, men absolut inte min typ av film, gillar inte äventyp, gillar inte action och krig och skit, men nu har jag sett den på riktigt och nu behöver jag inte se den mer. Dock fantastisk musik genom hela filmen..


Har precia varit hos tandläkaren för att laga ett hål, ett "vanligt" hål för en gång skull, annars är det alltid rotfyllning och annat skit när jag jag är i farten, men inte var det roligare för det, jag blev 1000 :- fattigare. Fy blääää! Tänk så kul jag kunde haft för de pengarna.. Detta var varken kul elleer speciellt trevligt. Men tack vare min fantastiska tandläkare Malin så överlevde jag och upplevelsen var inte så obehaglig som den brukar!

Nu ska jag plugga lite folkhälsokunskap.
Förresten Jenny, eftersom du undrade, så vet jag inte riktigt vad jag ska läsa, just nu är jag inne på att komplettera min utbildning med kurser i pedagogik (trist egentligen men bra att ha) men en stor del av mig skulle vilja byta bana helt och jobba som typ hälsopedagog eller liknande. Får se vad det blir helt enkelt!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback