Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Föräldramöte på förskolan

Ikväll har jag varit på mitt livs första föräldramöte. Det var intressant och kul att få höra lite mer om hur de arbetar med barnen. Jag hävdar bestämt att vi har världens bästa dagis till Benjamin, de är helt underbara och jag är bara så nöjd med precis allt! Visst, det är en sliten gammal villa, men jag tror mest att det är personalen som lider av det, eftersom de inte får den arbetsmiljö de förtjänar. för barnen är det en supermiljö och att ha en så fin liten uppväxt trädgård känns så mycket bättre än en pedagogiskt utformad rastgård. Framförallt så är detta ställe perfelt för de små barnen och just därför är jag så glad att vi fick plats just där!

Guldgrynet på sin älskade häst!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback