Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Härlig fredagsförmiddag

Vilken mysig förmiddag vi haft, vi har precis kommit hem från simhallen och Benjamin blev så trött av sitt vilda badande att han somnade i bilen när jag var inne och snabbhandlade på vägen hem. Hans trötthet kanske kan bero på att han gick upp strax efter 5 med.. Va härligt det är när man kan göra saker ihop en förmiddag, hela familjen. Gäller att ta vara på sånt för vips är han stor och går i skolan..
Om en timme ska jag vara på jobbet och just idag känner jag mig mindre motiverad. Jag måste egentligen plugga men eftersom de förbenade lärarna aldrig svara på mina mail och frågor är det svårt att gå vidare grr....
Har slutprov i småföretagande på måndag och känner att jag har vissa oklarheter, så svara på mitt mail!!!


Goaste sovstilen..


Har förresten fått upp väggorden och några tavlor.. Visst blev det fint?





tilda
10 October, kl. 11:21 | Blogg; http://hantverksgatan.blogg.se/

jättesnyggt!!!

Emma
10 October, kl. 14:10 | Blogg;

Guuuud så fint!!! Kram

Sara
10 October, kl. 20:59 | Blogg;

Hej! Kan du inte ta ett närmare kort på detta? Man ser ju knappt bilderna! :) Kram

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback