Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Lunchbekännelser

Jag funderar allvarligt på att köpa starka magneter, sådana där som är ganska enkla att ta isär men dras till varandra även från en meters avstånd. Man skulle nu kunna undra vad jag ska använda sådana magneter till men om man hade bott här ett par dagar hade man förstått precis. Jag är gift med en underbar man, en man som jag älskar och beundrar. Men tyvärr inte på ALLA plan, som tex detta.
Det här med att stänga efter sig. Vi har skjutdörrar på hallen i garderoben, snygga skjutdörrar i spegelglas, innanför skjutdörrarna döljer sig ett smärre kaos som jag inte vill se så fort jag vänder blicken mot hallen och inte heller visa upp för nyfikna grannar då jag öppnar ytterdörren. Förstår ni hur fantastiskt det vore med magneter här? Jag har många goda exempel på vart sådana magneter skulle kunna användas till i vårt hem, men jag tror jag stoppar här!

Trevlig fredag på er!





tilda
10 October, kl. 21:44 | Blogg; http://hantverksgatan.blogg.sew

hmm jag känner igen det där fast jag stör mig mer på skorna direkt innan för dörren som jag en dag kommer trilla o dö på!!!! Hjälper ju inte o tjata.



Anonym
10 October, kl. 22:57 | Blogg;

jävla pip röv ....du har dina brister du med puss puss

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback