Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Rättskunskap!

Jaaaa!
Lämnade nyss in min sista rättskunskapsuppgift, känns så skönt. Hoppas nu bara inte att läraren kommer med ett "jo förresten, du har ju ett slutprov på 735 sidor att göra innan jag kan sätta betyg" jag har bävat så för denna kurs, och tycker inte att den har varit speciellt rolig, därför känns det extra skönt att faktiskt ha avklarat den på 5 veckor, när jag egentligen hade 10 på mig. Har försökt sätta lagom krav och inse att jag inte måste ha MVG i allt, det spelar egentligen ingen större roll för ett MVG hade inte fått mig att komma in på någon läkarlinje ändå, har fått starka VGn på alla uppgifter och det försöker jag klappa mig själv på axeln och vara nöjd med!

Nu har jag "bara" småföretagande, spanska, svenska C, engelska C och folkhälsokunskap kvar, Och jag ör en god bit på vägen i de flesta kurser, heja mig!!!






Jenny
10 October, kl. 20:43 | Blogg; http://jennysabina.blogspot.com

Va duktig du är Maria! Heja dej!



Vad vill du plugga till sen? Kram jenny

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback