Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Halvvägs!

Nu är jag halvvägs. Halvvägs igenom. halvvägs tills vi träffar vårt mirakel, benjamins lillebror eller lillasyster.. Halva graviditetn är avklarad, nu är det bara resten kvar! Längtan är stor men likastor är rädslan, är så rädd att göra min älskade, älskade Benjamin ledsen pch svartsjuk. Och jag är rädd att inte räcka till som mamma. Men andra klarar det och det hoppas jag att jag också gör.

Vi har äntligen börjat få ett hem av vårt hus. Äntligen. Vi var på Ikea igår och inhandlade diverse saker, en tvbänk och ett soffbord bla. Nu börjar det se möblerat ut även i källaren. Och om jag har trivts bra hittills trivs jag ännu bättre ikväll. Dessutom har jag hunnit tvätta typ 6 tvättar och städa stora delar av huset (inte dammsuga förståss det överlåter jag till min älskade make och min son, något kul måste de väl ha..) Stort tack mamma för att du kom hit och underhäll benji under en timme så jag fick städat och fixat INNAN han somnade.

Nu måste jag gå å lägga mig, jobb imorgon. Men, jag ha fastnat i någon gullig romantisk komedi på tv..





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback