Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Segsöndag

Återigen är en härlig helg snart förbi, imorgon börjar en ny arbetsvecka för Andreas och en ensamvecka för mig. Tur att jag har Benji, för då är jag ju aldrig ensam! Bara timmarna efter han somnat och innan jag har.. Känns som om helgen spenderats i sängen och i stallet.. Var på tävling på Österlen igår och behövde därför stiga upp redan vid fyra! Var hemma igen vid 6 på kvällen och sen sov jag i nästan 12 timmar, tack älskling för att du lät mig, jag hade nog varit ett monster annars idag.. Mer än jag brukar alltså.
Idag har vi busat, gosats, pussats (jag har världens pussigaste son) och sen har jag hunnit med en liten runda i stallet och voltigeträning med Chico.
Imorgon har vi tänkt avklara IKEA på några timmar på förmiddagen. Annars inga planer - skönt!

Nä, nu slut på allt drabbel, ska återgå till soffan och min Mamatidning!


Benjamin lagade mat härrom dagen med vitvinsvinäger och pepparmix, han luktade vinäger långt efter att jag sanerat honom och golvet..





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback