Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Kärlek x 3



Min stora kärlek gånger 3

Har haft BVC här på hembesök, lillpyran sköter sig och är som hon ska. Hon hade vänt i vikt men var inte riktigt uppe i sin födelsevikt än, hade knappt 50 g kvar så det var bara bra. I övrigt en inomhusdag, lätt trött på detta väder.

Imorgon ska jag sjunga på en liten konsert som söta lilla svägerskan Kajsa fixar för att få in pengar till sitt afrikaprojekt. Vet inte riktigt hur jag ska lyckas hinna lära mig texterna på de två låtar som jag ska sjunga.. blev bara tillfrågad i förrgår så jag har inte haft speciellt mycket tid, men det löser sig säkert.





Mia
02 February, kl. 21:12 | Blogg;

Vackert! Och mysigt!! Kärlek till er alla fyra! Puss

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback