Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Lugnt

Blodtrycket var högre igen 135/95 men allt annat såg bra ut så de skickade glatt hem oss igen. Ska in igen på lördag för att kolla blodtryck och ctg





Ser ut som en gigantisk elefafant som strandat.. men det bjuder jag på, känner mig så stor vilket är knäppt med tanke på hur stor jag var förra gången och då kännde jag mig inte hälften så stor och klumpig!

Nu ska jag ringa och boka bord på baratapas i Ängelholm tills imorgon, blev så irriterad på Hazienda som inte hade öppet längre på söndagar och dessutom tyckte jag att baratapas hade bättre utbud. Hoppas det smakar fint.






Mamma
02 February, kl. 08:48 | Blogg;

Det är valar som strandar....men du ser så fin ut, varken val eller elefant.

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback